Produkt wyprodukowany w Polsce z wysokiej jakości materiału !!
Prosto od producenta.
Downpipe dedykowany do BMW F30 LCI F31 LCI F34 LCI
330i, 330iX
Średnica rury 3,5 cala 88,9mm
Średnica wylotu 80mm vband !
Wykonany ze stali kwasoodpornej włoskiej (T304, X5CrNi18-10, 1.4301, AISI 304, 0H18N9).
Każdy element produktu wykonany w technologii CNC.
Rury gięte. Grubość ścianki 1,5mm
Na innych naszych aukcjach produkt dostępny jest w wersji z katalizatorem sportowym
Gwarancja producenta 24-miesiące
Downpipe posiada:
2 gniazda sondy lambda
3′ F30 LCI (09/2015 — 10/2018)
3′ F31 LCI (09/2015 — 05/2019)
3′ F34 GT LCI (09/2015 — 02/2019)
Produkt wyprodukowany w Polsce z wysokiej jakości materiału !!
Prosto od producenta.
Downpipe dedykowany do F30 F31 F34GT B58
340i 340ix
2016 –
322 KM
Średnica rury 4 cale 101,6mm
Średnica wylotu 80mm vband !
Wykonany ze stali kwasoodpornej włoskiej (T304, X5CrNi18-10, 1.4301, AISI 304, 0H18N9).
Każdy element produktu wykonany w technologii CNC.
Rury gięte. Grubość ścianki 1,5mm
Na innych naszych aukcjach produkt dostępny jest w wersji z katalizatorem sportowym
Gwarancja producenta 24-miesiące
Downpipe posiada:
2 gniazda sondy lambda
Produkt wyprodukowany w Polsce z wysokiej jakości materiału !!
Prosto od producenta.
Downpipe dedykowany do BMW F30 F31 F34GT LCI B48 B48X
320i 320iX 330i 330iX
Średnica rury 3,5 cala 88,9mm
Średnica wylotu 80mm vband !
Wykonany ze stali kwasoodpornej włoskiej (T304, X5CrNi18-10, 1.4301, AISI 304, 0H18N9).
Każdy element produktu wykonany w technologii CNC.
Rury gięte. Grubość ścianki 1,5mm
Na innych naszych aukcjach produkt dostępny jest w wersji z katalizatorem sportowym
Gwarancja producenta 24-miesiące
Downpipe posiada:
2 gniazda sondy lambda
3′ F30 LCI (09/2015 — 10/2018)
3′ F31 LCI (09/2015 — 03/2019)
3′ F34 GT LCI (09/2015 — 02/2019)
Produkt wyprodukowany w Polsce z wysokiej jakości materiału !!
Prosto od producenta.
Downpipe dedykowany do BMW F30 F31 F34GT LCI B48 B48X
320i 320iX 330i 330iX
Średnica rury 3,5 cala 88,9mm
Średnica wylotu 80mm vband !
Wykonany ze stali kwasoodpornej włoskiej (T304, X5CrNi18-10, 1.4301, AISI 304, 0H18N9).
Każdy element produktu wykonany w technologii CNC.
Rury gięte. Grubość ścianki 1,5mm
Na innych naszych aukcjach produkt dostępny jest w wersji z katalizatorem sportowym
Gwarancja producenta 24-miesiące
Downpipe posiada:
2 gniazda sondy lambda
3′ F30 LCI (09/2015 — 10/2018)
3′ F31 LCI (09/2015 —
3′ F34 GT LCI (09/2015
Produkt wyprodukowany w Polsce z wysokiej jakości materiału !!
Prosto od producenta.
Downpipe dedykowany do Downpipe BMW F30, F31 F34GT N55
Posiada flansze montażową vband o średnicy 105mm EURO 5 norma
335i, 335iX
Średnica rury 3 cale 76,1mm
Wykonany ze stali kwasoodpornej włoskiej (T304, X5CrNi18-10, 1.4301, AISI 304, 0H18N9).
Każdy element produktu wykonany w technologii CNC.
Rury gięte. Grubość ścianki 1,5mm
Downpipe posiada:
2 gniazda sondy lambda
Gwarancja producenta 24-miesiące
Co to jest DOWNPIPE
Downpipe to kawałek rury montowany w najważniejszym miejscu,
na samym początku układu, tuż za turbosprężarką.Ten element zastępuje inną rurkę,
na której montuje się katalizator. Dzięki downpipe spaliny przepływają szybciej.
Downpipe wpływa na moc silnika, dzięki niemu jednostka lepiej wchodzi na obroty,
ma efektywniejsze przyspieszenie i mniejszą turbodziurę.
Produkt wyprodukowany w Polsce z wysokiej jakości materiału !!
Prosto od producenta.
Downpipe dedykowany do Downpipe BMW F30, F31 F34GT, F35, F35 LCI N55
Posiada flansze montażową vband o średnicy 118mm EURO 6 norma
335i, 335iX
Średnica rury 3 cale 76,1mm
Wykonany ze stali kwasoodpornej włoskiej (T304, X5CrNi18-10, 1.4301, AISI 304, 0H18N9).
Każdy element produktu wykonany w technologii CNC.
Rury gięte. Grubość ścianki 1,5mm
Downpipe posiada:
2 gniazda sondy lambda
Gwarancja producenta 24-miesiące
Co to jest DOWNPIPE
Downpipe to kawałek rury montowany w najważniejszym miejscu,
na samym początku układu, tuż za turbosprężarką.Ten element zastępuje inną rurkę,
na której montuje się katalizator. Dzięki downpipe spaliny przepływają szybciej.
Downpipe wpływa na moc silnika, dzięki niemu jednostka lepiej wchodzi na obroty,
ma efektywniejsze przyspieszenie i mniejszą turbodziurę.